Užupio kūrybinis klasteris

UCC_logo_new_1000.png

Sektorius:

Informacinių ir komunikacinių technologijų, kūrybinių industrijų

Klasterio koordinatorius:

Asociacija “Užupis creative cluster”

Klasterio įkūrimo metai:

2010 m.

 

Trumpas klasterio veiklos aprašymas:

Asociacija Užupis Creative Cluster (UCC) savo veikla apima, (bet neapsiriboja), platų kūrybinių industrijų sektorių. Lietuvoje stebime augančius technologinės plėtros, mokslinių tyrimų ir eksperimentų, inovacijų diegimo norus, kurie dažniausiai lieka neįgyvendinti. Todėl esminis klasterio dalyvių veiklos uždavinys – didinti UCC nacionalinį ir tarptautinį konkurencingumą bei produktyvumą, sukuriant modernią mokslinių tyrimų ir techninės plėtros infrastruktūrą inovatyvių mokslo idėjų bei naujų technologijų plėtrai ir sklaidai. Skirtingų klaterio veiklų profesionalai suteiks jums reikalingų žinių betarpiškai ar nuotolinio mokymo būdu, o išmoktus ir sužinotus dalykus kiekvienas galės tuoj pat patikrinti praktiškai.

Įgyvendindama savo esminį uždavinį, asociacija UCC telkia klasterio dalyvius į integruotą laboratorijų centrą, kuriame planuojamos analitinės, strategijų formavimo, prototipų kūrimo ir testavimo, informacinio saugumo užtikrinimo veiklos, atliekami įvairūs specializuoti tyrimai, formuojamos, testuojamos ir išbandomos naujos paslaugos ir produktai, tyrimų pagrindu formuojamos mokymų strategijos, kuriamos metodologijos bei mokymų programos, kurios bus tiesiogiai įgyvendinamos mokymų centre ir integruojamos į mokymo įstaigų mokymų programas

 

Klasterio nariai/įmonės pavadinimas:

  • UAB "Infosistema"
  • UAB "Draugas.lt"
  • UAB "Media traffic"
  • VšĮ "Vizualinių komunikacijų studija"
  • UAB "Terra IT"
  • VšĮ "Užupio meno inkubatorius"
  • Vilniaus Gedimino technikos universitetas 
  • Mykolo Romerio universitetas 
  • VšĮ Vilniaus kolegija 
  • UAB "Gaminu" 
  • UAB "Telepartner"
  • UAB "Pikseletė"
  • UAB "ZET technologijos" 
  • VšĮ "Vilniaus verslo kolegija" 
  • UAB "Saugiai" 
  • UAB "Idėja 3D" 
  • IĮ "Nikas.lt" 
  • UAB "Mokomieji filmai"
  • UAB "The Magic" 
  • UAB "Marilana" 
  • UAB "Positive Group” 
  • UAB "TOWI"

Sėkmės istorijos

 „Bendraujame su didžiulėmis korporacijomis, kurios pastaruoju metu pasaulyje jungiasi, stambėja ir mažina tiekėjų skaičių. Automobilių detales gaminančios Lietuvos bendrovės yra mažos – 10 mln. Lt ar geriausiu atveju 100 mln. Lt metinė apyvarta tarptautinėje šios pramonės arenoje yra labai maži pinigai. Todėl pavieniui...

Naujienlaiškio prenumerata